Często Zadawane Pytania

Czy można u was dać do wyczyszczenia i przeglądu aparat ZENIT 12xp?


Tak. Z uwagi na wiele pytań w tej sprawie postanowiliśmy reaktywować serwisowanie sprzętu analogowego, ale przy wycenach nie bierzemy pod uwagę ich wartości handlowej lecz wartość użytkową oraz koszt naszej specjalistycznej pracy. Zatem serwisowanie np. aparatów ZENIT oraz tego typu podobnych musi kosztować nie mniej jak 250-300 zł. Jest to tym samym oferta skierowana TYLKO I WYŁĄCZNIE do osób które cenią sobie wysoką jakość usługi, a nie najniższą cenę.




Gdzie macie techników?


Naprawy są delegowane do "zewnętrznych partnerów" czyli naszych techników, pod innym adresem w mieście, z uwagi na to iż na recepcji serwisu nie mamy odpowiednich warunków do przeprowadzania napraw.




Chciałbym zapytać o cenę przeglądu i czyszczenia canona 600D. Aparat ma kilka lat i chciałbym zrobić mu małe “spa”.


Zapraszamy, również mamy tego typu usługę, proszę sprawdzić naszą ofertę: "Przegląd konserwacja aparatów"




Po jakim czasie od oddania sprzętu otrzymam informacje o wycenie?


Wyceny ogólnie do kilku dni roboczych, na co wpływ mają czynniki niezależne, np: kolejka klientów.




Ile kosztuje wycena?


Uważamy, iż za wycenę powinno się płacić, choćby 20 lub 50zł, bo to część pracy serwisantów - to również ludzie, którym za wiedzę i wykonywaną pracę należy się zapłata. Lecz niestety przyjęło się w branży, aby wyceny były bezpłatne. Obecnie standardowo 0 złotych, zatem byłoby nieprawdą, że wyceny w naszej firmie są odpłatne. Mimo wszystko, tylko wyjątkowe przypadki marginalnie mogą wiązać się z wyjątkowo symboliczną opłatą 20-50 zł, ale to jest indywidualnie ustalane przed lub podczas przyjęcia sprzętu do serwisu.




Co mam zrobić, jeśli czujnik obrazu zostanie zakurzony? Czy mogę sam wyczyścić matrycę?


Znamy wiele przypadków zniszczenia filtra przetwornika obrazu podczas samodzielnego nieumiejętnego czyszczenia. Jeśli nie jesteś pewny swoich umiejętności, lepiej nie podejmuj się takiej czynności. Zaoszczędzisz na czyszczeniu np. 100 zł , ale wydasz na nową matrycę np. 2000 zł. Ze względu na bardzo delikatną naturę czujnika obrazu, zalecamy skontaktowanie się z naszym serwisem.




Wysłałem do serwisu e-mail kilka dni temu, i jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Czy odpowiadacie na e-maile?


Tak. Generalnie odpowiadamy na wiadomości e-mail w ciągu 1-48 godzin roboczych. Tylko w wyjątkowych przypadkach np czas urlopowy lub chorobowy może być to przejściowo utrudnione.




Czy po naprawie serwis wydaje uszkodzone części?


Tak i nie. Poinformuj nas przed naprawą o takie zapotrzebowanie - rozpatrzymy. Przede wszystkim w jakim celu firma miałaby zwracać zużyte uszkodzone części? A jesli naprawa nie wiązała się z wymianą części - to oznacza, że jest wykonana nierzetelnie? To nie przecież nie ma nic wspólnego z rzetelnością firmy. Domyślnie serwis nie wydaje uszkodzonych części zgodnie z Ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach Art.25. Ust.2.




Co się stanie jeśli nie odbiorę sprzętu?


Standardowy czas na odbiór do 2 dni roboczych pracy serwisu po wysłaniu info o możliwości odbioru. Powyżej tego terminu mogą zostać naliczone opłaty 2 zł za każdy dzień kalendarzowy, za bezumowne przechowywanie sprzętu w serwisie. Po upływie 6 miesięcy sprzęt zostaje zutylizowany lub sprawa przekazana do Kancelarii Windykacyjnej.




Jak długo trwa usługa?


Wszystkie usługi są realizowane bez zbędnej zwłoki. Czasem na następny dzień, a czasem za tydzień. Należy pamiętać, że na czas realizacji zawsze wpływ ma kilka czynników. Potrzebujesz ekspresowej naprawy, poinformuj nas o tym, w zamian za pozytywne opinie na platformach społecznościowych, zrobimy wszystko aby naprawa została wykonana na Twój czas.




Czy zajmujecie się sprzętem, który jest jeszcze na gwarancji?


Owszem, ale naprawa będzie wykonana odpłatnie. Jest to świetna opcje jeśli zależy ci na czasie przywrócenia sprzętu do sprawności. Naprawy tego typu na wyraźną prośbę serwis wykonuje poza kolejnością.




Czy jesteście serwisem wysyłkowym?


Sprzęt można do nas wysłać Inpostem lub którymś kurierem, np. DHL, DPD, UPS itp. Proszę pamiętać, że będziemy mogli utworzyć zlecenie jeśli do środka przesyłki zostaną dołączone: opis zauważonych problemów i dane do kontaktu tj. E-mail i zwrotny adres pocztowy. Wysyłka do serwisu może odbyć się na nasz koszt lecz wtedy w przypadku rezygnacji z naprawy możliwej do wykonania jest naliczana opłata symboliczna za wycenę 20zł. W razie zainteresowania wysyłką na nasz koszt należy zgłosić to na: info@serwisfotovideo.pl





Serwisfotovideo

ul. Łokietka 17 
50-243 WROCŁAW

Polska, Dolnosląskie
Telefon: +48 505558878
E-mail: info@serwisfotovideo.pl

  • biała ikona youtube
  • biała ikona twiter
  • biała ikona facebook
  • biała ikona Instagram

Obsługa Klienta Komisowego

Kontakt >  /  Wysyłka >

Zwroty >  /  Płatność i gwarancja >

Polityka Prywatności>

Godziny pracy wiosna-lato:

Poniedziałek 10:00 - 19:00
Wtorek 10:00 - 19:00
Środa 10:00 - 19:00
Czwartek 10:00 - 19:00
Piątek: 10:00 - 17:00

© 2018 Tiger Group 

serwis aparatów obiektywów Canon, serwis aparatów obiektywów Sony, Fototechnik serwis aparatów obiektywów Nikon, serwis obiektywów Sigma Tamron